hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سمنان| توسعه گردشگری و احیای بافت تاریخی شهر سمنان رویکرد ویژه دوره پنجم مدیریت شهری

سمنان| توسعه گردشگری و احیای بافت تاریخی شهر سمنان رویکرد ویژه دوره پنجم مدیریت شهری

سمنان _ حسین بابامحمدی :رویکرد شورای پنجم منطبق با نیازهای اقتصادی شهر ، رونق گردشگری و احیای بافت تاریخی شهر سمنان است. 

سید مسعود سیادتی در سمینار توسعه گردشگری در استان سمنان  که با حضور مدیران اقتصادی و فعالان سرمایه گذاری گردشگری برگزار شد گفت:اصلی ترین برنامه شورای اسلامی شهر در دوره پنجم نگرش به توسعه گردشگری و احیای بافت تاریخی شهر سمنان است که انتخاب سید محمد ناظم رضوی به عنوان شهردار سمنان برای رسیدن به همین هدف صورت گرفت . 
سیادتی اظهار داشت : انتخاب ناظم رضوی یک فرصت و اولین قدم برای توسعه گردشگری شهر سمنان بود.
وی با اشاره به تخصیص اعتبارات مناسب در توسعه گردشگری شهری از سوی شورا ، گفت : سرمایه گذاری در بخش های متفاوت از زیر ساخت های گردشگری شهری به همراه مشارکت های عمومی ، نوید بخش چشم انداز خوب در در این حوزه برای شهر سمنان است . 
رییس شورای اسلامی شهر سمنان در ادامه اظهار داشت : از اجرای پروژه‌های مشارکتی از سوی سرمایه‌گذاران در سمنان حمایت کرده و همکاری‌های گسترده‌ای را با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در راستای توسعه گردشگری شهری انجام خواهیم داد.
سیادتی خاطر نشان کرد بی تردید در دنیای امروز توسعه ی گردشگری بدون مشارکت مدیریت هماهنگ شهری میسر نیست و این هم افزایی حلقه اتصال بین مردم و گردشگری در راستای ارتقاء و توسعه شهر  است .
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد